TWO TONED

self-portrait, 2013

Uma vez, ainda no liceu, uma professora disse-me que as mais lindas cores e as melhores combinações - por mais estranhas que possam parecer - estão na Natureza: nos peixes, nas flores... Tão verdade. E servem para tudo. Estas são precisamente das minhas cores preferidas, e das combinações de cor que mais gosto, e são "tão eu".

-

One time, when I was still in high school, one teacher once said to me that the most beautiful colors and the most amazing combinations - the oddest they may seem - are found in Nature: the fish, the flowers... So true. And it goes with everything. These indeed are two of my favorite colors and one of the color combinations I love the most, and wich are "so me".

xx

4 comentários:

  1. e que lindas que são as cores, e que lindas que estão as fotografias! <3

    ResponderExcluir
  2. ah, your photographs amaze me daily!

    lindsey louise

    hellomrrabbitblog.com

    ResponderExcluir
  3. lá terei de concordar contigo :)

    ResponderExcluir